Veelgestelde vragen

SUPPORT
Heb je een vraag over het gebruik van RedFix of kom je er niet helemaal uit bij het registreren? Geen probleem, wij staan voor je klaar. Op deze pagina vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord? Ons supportteam zit iedere werkdag voor je klaar. Als je het contactformulier onderaan deze pagina invult, komen we binnen 24 uur bij je terug.

FAQ

  • Hoe kan ik me inschrijven bij het RedFix netwerk?

    Lid worden van ons netwerk is heel eenvoudig. Vul het online aanmeldformulier in. Je hebt hiervoor geen aanvullende documenten nodig. Hierna log je in op onze gratis app. Je kunt dan meteen aan de slag.

  • Welke kosten zijn er bij het registreren verbonden?

    Aan het registeren en het lidmaatschap zijn voor zzp’ers en werknemers geen kosten verbonden. Het is 100% gratis voor alle vakmensen. Opdrachtgevers krijgen voor een vast bedrag van €895 per jaar of €95 per maand onbeperkt toegang tot het RedFix platform, ongeacht het aantal opdrachten dat wordt uitgezet. RedFix houdt zoveel mogelijk vakmensen aan het werk met leuk en interessant werk en voorkomt dat opdrachtgevers zich scheel betalen aan hoge commissies.

  • Wat voor opdrachtgevers zijn er aangesloten bij RedFix?

    De opdrachtgevers in ons netwerk zijn werkzaam in veel verschillende sectoren. Denk hierbij niet alleen aan land- en tuinbouw, bouw en zorg, maar ook aan logistiek en event support.

  • Waarin is RedFix anders dan andere online werkplatforms?

    Bij de meeste platforms betaal je een bedrag per uur aan het platform of heb je hoge abonnementskosten. Bij ons is dat niet zo. Als zelfstandige of werknemer werk je rechtstreeks voor de opdrachtgever. Betalingen gaan rechtstreeks van de opdrachtgever naar de zelfstandige en werknemer. RedFix is actief in meerdere landen. Als je wilt kun je dus ook in het buitenland werken.

  • Hoe kan ik als bedrijf opdrachten uitzetten?

    Met ons platform kom je gemakkelijk in contact met vakmensen – zelfstandigen en vaste krachten. Nadat je je bedrijf aangemeld hebt, kun je zowel via desktop als via onze app inloggen. Maak je projecten aan en vul je voorkeuren in. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de periode waarvoor je mensen zoekt, welke kwalificaties er nodig zijn en welk uurtarief of maandloon je wilt betalen. Je zoekt geschikte vakmensen direct op ons platform. Maar ook als je even niet achter je PC of tablet zit ontvang je automatisch een melding bij een match.

  • Hoelang is mijn registratie geldig?

    Een abonnement voor opdrachtgevers duurt steeds één jaar. Na één jaar stopt je abonnement automatisch. Wil je dit niet? Je kunt je abonnement op elk moment verlengen.

  • Hoe groot is de kans dat er een match gevonden wordt?

    Er zijn veel verschillende opdrachtgevers aan ons netwerk verbonden. Omdat zowel de opdrachtgevers als vakmensen uit verschillende sectoren komen, is de kans op een match erg groot. Door de grote groei in het aantal gebruikers neemt de kans op een match alleen maar toe. Daarnaast maken wij gebruik van geavanceerde software. Als er een match gevonden wordt, kun je er dus ook echt vanuit gaan dat het een geschikte vakman of -vrouw is.

  • Wat als ik in het buitenland wil werken?

    Geen probleem! Je vult je voorkeuren helemaal zelf in, ook voor de landen waarin je wilt werken. Je kunt je keuzes op ieder moment zelf aanpassen.

 


 

Jouw vraag nog niet beantwoord?

Stel jouw vraag aan onze helpdesk.

 

 

Download nu de app en ga meteen aan de slag.

Heb je de app gedownload? Dan kun je meteen een account aanmaken.